♥♥♥♥.......ســـــــــــــــــــــلام بر عشق
♥♥♥♥.......ســـــــــــــــــــــلام بر عشق


تقديم به او

 

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد


دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی


گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و


دستهای سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی


چون پرنده ها می خواند....

تقدیم به کسی که نمی داند چقدر دوستش دارم....M

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,

|
 


ضمن سلام به شما دوستان عزیز....☺باید بگم منم مثل خود شما خیلی عاشق شدم واز این عاشق شدن ها خیلی ضربه خوردم. ولی به شما یه نصیحت میکنم که هیچ وقت عاشق نشوید... ولی خودم هنوز هم عاشقم

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مرضیه

 

ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

pic زیبا
داستان کوته مارمولک
کوروش کبیر
دردعشق
تصاویر زیبا
انتظار تو فقط مال منه
تقديم به او
هههههههههههههههی روزگار
جملات عاشقانه از سهراب سپهری
جملات عاشقانه
حرف ها ي يك دل شكسته
تنها
معراج عشق
دستانم را بگیر
love

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام بر عشق..... و آدرس eshghemarziyeh74.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مرگ عشقي
زیباترین جملات عاشقانه
عاشقانه ترین رویا
معرفی روستای برما
♥بوسه عشق♥
درد دل یک غریبه
دختری که دنبال یه پسرخوب میگرده
تنهاترین تنها
عاشقانه واقعی
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 17333
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->